Lukijat

tiistai 29. marraskuuta 2011

lintsausta

no eikai.

Mä heräsin jo neljältä aamulla aivan hirveeseen vatsakipuun. Näin unta et olin alex gaskarth ja olin laulamas keikalla kunnes tunsin et vatsas viilsi ja lopulta heräsin siihen hirveeseen tunteeseen.

Mä tuskissani pyöriskelin sängyssä koska en uskaltanu herättää iskää ennen puolta kaheksaa, ja sitten mulle iski hirvee päänsärky ku olin nukkunu vaa kaks tuntii.
Joo eli en oo ollu yhteensä neljä kertaa peräkkäi tiistaina koulus, ja tiistaina on kässää mitä vihaan joten mulla on tosi kivat rästityöt. .___.

anyways, nyt kerroin mun iskälle mitä tahon joululahjaks:
"iskä, tiäätsä mitä tahon joululahjaks?"
"joo. järjestelmäkameran."
"joo, ja?"
"ja!?"
"sen all time low'n uusimman albumin, dirty workin."
"aijaa."

Joten kaks asiaa se tietää nyt ainaski. Mä en tiedä mitä muuta saan, ku järjestelmäkamerat maksaa nii paljo ja ehkä saan kummeilta taas jotaki suklaata ja lahjakortteja ja veljiltä saan palan suklaata.

joten joten, meen ehkä huomenna kouluu joten selittämistä vähä miksen ollu taas tiistaina.

catri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti