Lukijat

maanantai 28. marraskuuta 2011

hyvä juttu

tää blogi.

Koska täällä voin kertoo juttuja mitä kavereita ei kiinnosta tai kuulle. Joten nii.

Maanantai oli tylsä kuten ennenki. Sain historiankokeesta seiskapuol eli joo emmä ny tiiä ihan ok, saan kuulemma joulutodistukseen kasin koska oon kuulema niin aktiivinen tunnilla vaikka siin alkusyksystä en kyl ollu yhtää mukana mut mut se opettaja on vanha nii en voi kyl kieltääkkää tai jotaki.

mä oon tajunnu et oon ihan sekona all time lowhun. siis siis oon sillee outo, mä kuuntelen niitten musaa mä murskaannun syvästi jos en saa niitten albumii vaikka oon kuullu sen läpi spotifyssä ja tubesta mut mä tahon oikeesti vaa asdfghjklöä
Ja sitten tahon niitten dvd'n ja hupparin ja paidan ja pipon ja julisteita aaah.







Ja siis vielä ylihuomenna julkaistaan niitte uus musavideo Time-Bomb'ista *.* Ne tekee viel musavideon Merry Christmas Kiss My Ass'istä.
Joo lol mistäköhän ton tiedän D:D:D

mä en tiiä miks ihkutan paljon tota bändii, ekaks olin vaa sillee "joo toi on hyvä bändi alotetaan fanittaa sitä" ja sitte ku sain tietää niist enemmä ja ja nii, musta tuli vaa hirvee stalkkeri.
Kamala, nyt mä tiiän miltä tuntuu olla jb'n fani .____.

catrii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti