Lukijat

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

jotaki

Milja tuli meille yöks eilen, kivaa ja jännää oli, katottii leffa ja syötiin :P Sitten viel yritin avustaa sitä tykkäämään all time low'sta mut eise tykkää, luulen et pistin sen inhoamaan niitä.

mulle tuli kauhee semmone ääks tunne ku sain pikkujoululahjat, (vaatteita ja joulukalentereita,) et tietääks se iskä ja äiti et tahon all time lown albumin. oon sanonu niille, mut luulen et ne ymmärs väärin:

Mä: Iskä tahon ATL'n albumin.
Iskä: Mikä?
Mä: ATL eli All Time Low'n albumi.
Iskä: Albumi? Kuva-albumi?
Mä: Eiku levyalbumin, kyl sä tiiät!
Iskä: Kuva-albumi mis on levyjä?
Mä: -____-'

Klikkaa kuvaa ^
Mua ei kyl kiinnosta onko se albumi Dirty Work vai joku muu niitten albumi, kunhan saan ees jonku. Sitte viel tahtois niitte fanihupparin ja niitten dvd'n joka ois euroissa yhteensä jotaki yli kakskymppii.

Mutmut, päätin etten enä stressaa siitä. Ok, kyl mä lähetin äidille aika monta sähköpostiviestii et mitä haluun ja näi, mut ne tavarat täytyy ostaa netistä, eikä porukat suhtaudu nettiostamiseen hyvin.
Joten yritän nyt jotenki muokkailla meidän keskusteluu sillee fiksummaksi, että ne on ostanu sen albmin jo ja et ne tahtoo vaa pelleillä mun kaa.

eeh.

catri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti