Lukijat

torstai 13. lokakuuta 2011

Syy selvisi

:D

Nyt tiiän miks olin iha ranteet auki -fiiliksissä viimepostauksessa.

Kuukautiset alko :DDddd

Joo, sehän se syy oli. Catri palas normaaliks hahahahaha.

"Enkelit on kieroja kuin Rinkelit."
-Chisu
Mun mielestä on yhtä tuskaa kun kaverit muuttuu. Ne puhuu selän takana ja sitten tulee luokse ja kysyy "moi saanko tulla teille?"
Ne olettaa et oon niin epätoivonen että annan niiden tulla meille. Mua ei oo pyydetty moneen vuoteen "moi haluutko tulla meille?"

Vasta sitten ku alko raivostuttaa, sanoin et kukaan ei pääse meille ennenku pääsen muille joskus. Ja sitten alko heti "aha no tuu meille."
Ha, tosiystävyyttä.

Se on nii helppoo muille luokkakavereille. Ne näkee bestiksensä joka vitun päivä, ja nyt nään mun bestiksen nyt syyslomalla, joka alkaa meillä ensperjantaina jolloin mun bestksen synttärit.
Hitto, sen synttärit. En anna lahjaa -.-

En anna lahjaa, koska se ei oo vastannu mun viesteihi ja muutenki sil on jo monta bestistä ehtiny kerätä. Mut joo, kummiski varmaan iskä patistaa mut ostamaan sille jotakin.
Ostan sille tarroja.

tahon niin paljon tavaraa jouluna. mä muistan viimejoulun, ku petyin jostaki. mä en muista et mitä en saannu tai mistä petyin, kai se oli se... joo, en tiiä.

Oikeestaan mulla ei oo kavereita. Koulussa seuraan vaa muita ja niinedespäin, etten jäis yksin. Ku kysyn "jos meen vessaan ootatteko mua?" "en." ja lähtee pois.
En pysty olee yläasteel yksin, ku sanotaan vaikka et yks mun luokkakaveri on tosi suosittu kasien ja ysien keskuudessa, ja osaa kierrättää huhuja.

Se tyttö kuuli et mul on sairaus, "joka tekee musta tyhmän." Niimpä kaikki koulussa olettaa et oon vammanen ja mua voi kiusata miten halutaan.
Joo, sairaudesta vielä, tääl ruudun takana on dysvasiaa sairastava tyttö, "lukemisen ymmärtämisen vaikeus."
älkää kysykö, en muista mitä se tarkottaa.

mut saa nähä miten syysloma menee, ja nytkin en ehi koneelle ku on tulossa nii monta koetta. tänään oli fysiikan koe, ja huomenna bilsan koe ja sitten ruotsin koe ja sitten äikän koe. matikan ja enkun koe on jo ollu. whuuu o_o ainii ja sitten tulee hissan koe.
185299_201111623280044_100001436226043_574455_2997081_n_large
CATRI

4 kommenttia:

  1. onks toi sun profiilikuva sun oma kuvas tossa tietojutussa ?

    VastaaPoista
  2. Mul on ihan sama tilanne koulussa!

    VastaaPoista
  3. Raukka sää.. Tiedän, miltä susta tuntuu, kun itsekkin olen koulussa yksin :'( Mää toivon koko sydämmestäni, että pikku enkeli Catrini saisi todellisen ystävän<3

    Halauksin,
    Emppu, ystäväsi.

    VastaaPoista
  4. Hah! Onpa taas ärsyttävän kuulonen se ysien ja kasien suosittu tyttö >:(

    VastaaPoista