Lukijat

tiistai 11. lokakuuta 2011

Ranteet Auki

Angstipostaus.
Hei, oon teinityttö, kyl te tiesitte et tämmönen on tulossa :)))


Joo moi.

Nyt sitte hoidetaan itkut pois, anteeks anteeks ku en oo kirjotellu mut en oo vaa jaksanu ku oon tämmöne laiska.

Tänään en jaksanu mennä kouluu koska olin hyvin väsyny. En ois mitenkään jaksanu nousta sohvalta. Joo, mä nukuin viimeyön sohvalla, en jaksanut kavuta yläkertaan, siks mun vartalo on vääntyny kuin palannut banaani.

Mä katoin kans eilenillalla kymppikanavalta sen Jumper -leffan. Joo, jokasen leffna jälkeen alan fanittaa jotakin, ja nyt ihastuin siihen Griffiniin, Jamie Bell:iin.
Edelleen, oon teinityttö ;_;

Ja mua vihastuttaa BB. Vuos '09 BB oli paaaljon parempi, vihaan näitä uusii, ei mitään järkevii tyyppejä siel. Sinne vois pistää vanhat asukkaat nii alkais bileet jee jee.

Samaa aikaa ärsyttää, ku sain ihanii ideoita kirjaan joita kirjotan, mulle tulee fiilis "ok teen tästä elokuvan teen tästä elokuvan." Se on vaan niin ARGH ku tiiän, etten voi tehdä leffaa ku en tiiä mitää siitä hommasta. Sitten vielä on tehny mieli tehdä käsikirjoituksii tai näytellä, ohjaajaks en todellakaan rupee ku en tahdo määräillä. Mut mä en tahdo elokuvalalle, tahon nettialalle saatana. Enkä ees tiiä miten elokuva-alaan opiskellaan ku tahon nettialalle. HAHAHAHAHAHA auttakaa.

Ja sitten, konemusiikki. FUCK THE WHAT!? En tajuu sitä musaa, semmosta ärsyttävää piipitystä, anteeks vaa. En tajuu miten joku voi rakastaa semmosta.

Ja hitaat kappaleet.
Ennen rakastin niitä, mut nyt ei vaan tuu samaa yhyy-fiilistä. Mä tahon kuunnella vaan rokkia, rokkia, ja rokkia. Ja mulla on kauhee himo hankkia lävistys huuleen. Alan miettii, alkaako mulla liian myöhää toi teinikapina.

JULISTEET.
Tahon lisää julisteita. En jaksa enää kopioida netistä julisteita, ja ne on viel nii pieniä. Tahon uudet tapetit ja sitten lattiat uusiks ja uudet huonekalut. Tekee mieli heittää nää vanhat tavarat ulos ja ottaa uusia tilalle. Mulla on niin suuri raivo päällä että voisin heittää jopa mun kissan ulos ikkunasta.


NÄÄ BLOGIVÄLIT
vituttaa nää suuret entter -välit. mihin maailma on menossa?

MIEHET KENELLÄ ON KRUUNU PÄÄSSÄ
ootte cooleja.

joten ahahaa mua vaan niin paljon vituttaa kaikki asiat, mut onneks en tuu sitte yhtää emoks <3<3<3 tai en taho kuolla niiet jippii.
ei kuolemanvaaraa siis, mut mä tahon vaa niin paljon asioita. kärpäsetkin paskoo mun huoneeseen.

CATRIPERKELE

ja täs oli niitä kuvia joten HAPPY NOW
happy tree friends.
no hehe.

1 kommentti:

  1. :o.. okei, mmä niin catri rakas ymmärän sua .. :D Mullekki on varmaa tulos joku teini kapina. Pahempi ku sulla D::

    SOTANORSU, JONKA NIMI ON VALITETTAVASTI OONA ~

    VastaaPoista