Lukijat

lauantai 1. lokakuuta 2011

Juustosnaksut

Moi, mul alkaa nää oikeiankirjoTUSSItuset  päivitykset hupenee D::

Ho, söin eilen Juustosnaksuja.
En pistä kuvaa >:)

En jaksa.

Sitten mul oli kiva lasitorni mun tuolil, ja ku vahingos tönäsin tuolia nii se lasitorni kaatu. Vaan kaks lasii meni rikki, ja nyt on kiva lasisirpalekeko mun lattial. -.- En uskalla kertoo iskälle ja en tiiä miten/minne piilottaisin noi sirpaleet.
AAAHHH PROBLEEEEMSSS.

Jasitten sain ihanalta Em:iltä tämmösen jännän jutun jota en jaksa selittää. XD

1. Lempi ruoka?

Lasagne.

2. Lempi makeinen?

AAAAAAAA
Öö, käviskö nyt kaikki karkit D:
PANTTERIT.

3. Lempi luettavaa?

Kirjat, semmoset romanssihömpät/jännärit/dekkari/romaanit ja sitte niitä tylsiä tyttökirjoja.
Prinsessapäiväkirjat ♥♥ OFC.

4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä?

Olla tekemättä niitä.

5. Lempielokuva?

Kaikki ne joita jaksan kattoo :DD
nonyt ne Neropatin päiväkirjat.

Joo, ja sitte pistän vaa yhelle eteenpäin koska en nyt viitti niille bloggareille lähettää ketkä ei tiiä musta 8DDD
PAULILLE.vaikka sille on jo annettu mut silti XD
joo moi pauli vastaa noihin kysymyksiin ja lähetä yhelle and that's it.

--

Se tunne ku unohtaa kirjottaa irl-päiväkirjaan. -.-
Oikeesti argh, miks mä unohdan joka päivä kirjottaa niihin. Se on vaan nii hermostuttavaa. Ja muutenki se on iha krrr.

Heimut, tein ittestäni semmosen altterin, et minkänäkönen olisin eläimenä. Tein siis ketun ja öö no, näytän pojalta. :DDDDD

Haha, nomut oon sitte poika joo, kestäkää se. Etjos se joskus puhutte musta nii piirtäkää tommone läski nii sitte kaikkitietää et se oon mä.

Eli, oon alkanu trollata, oon huomannu sen.
 
Joo, osaan trollata, siis tietenkin.
 

Sitten, mun mokkula sekoilee. Ärsyttää :DDD Tää ei tallenna tai pistä kuvia. Joten hooo.

eitässämuuta, joten paipai ;pp

atribatriCATRIdatrietrifatrigatrihatriitrijatrikatrilatrimatrinatriotripatriqatriratrisatritatriutrivutriwatrixatriytrizatriåtriätriötri

ps. meen pelaa simssiä.
HAHA HYVÄ VITSI.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti