Lukijat

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

ajatukset

Mun mielestä ihmiset ei pitis ajatella unelmiaan. Siis, jos ne vaan ajattelee niitä, niin ei ole mitään järkee. Niitä pitis tehdä, ei aatella.
Ja ei sais säikkyy sitä, mitä on.
Sitä vaan tarkotan, et mulle on sanottu, et oon Omaperäne sekä en esitä olevani jonkinlainen muu. Ja mä luulen, et ne on tarkottanu sitä, ku en meikkaa tai pukeudu silleen miten mä en halua.
Lyhyesti, en ole kuulema "massa."

Joo siis, en tykkää tiukoista vaatteista, en ollenkaa. Hupparit + muut lökävaatteet on ihan number 1.

Sitten en pelkää, mitä musaa kuuntelen. Siis sitä perus R&B'tä, mut mun bestis sano et se yllätty et tykkään rokista. Oli ihan silleen ":O" ku kerroin lempibändistäni, All Time Low'sta.
Jokasel on kummiski omat mielipiteensä. Mun mielestä on paskamaista, et ihmiset fanittaa Lady GaGaa, mut ei suvaitse outoja ihmisii.
Ja se, et ne tykkää jostakin laulajasta/bändistä, mut silti tietää vaan niiden yhden biisin.
Ja sitte ne ihmiset, ketkä sanoo ettei tuomitse ihmisen ulkonäön perusteella, mut silti puhuu selän takana paskaa esim. tytöstä, kellä on iso nenä.

Ja sitten pojat kuvittelee täydellisen tytön olevan hyvävartaloinen ja todellakin kaunis. Entä sisin?
"Ja vitut, kunhan o vaa hyvä kroppa."
-Pojat
Ja mua vituttaa se, että jossakin rakkaustarinassa, tarinan tyttö on kaunis. Tai jossakin leffassa. Poika on söpö, tyttö kaunis, harrastaa seksiä ja niineespäin.
Mun mielestä toi on syrjintää. Siis, jokanen on kaunis, mut mun mielestä rakkausleffat/tarinat on täyttä paskaa.
En nyt osaa selittää, mut nii. Rumilukset kehiin ;_:
Vaikka niitä "ei pysty" katella, ei tarvi leffan päänäyttelijä olla malli.

Itkeminen.
Mun mielestä, ihmiset, ketkä ei pysty itkee, ei oo tunteemattomii. Eikä missään nimes rohkeita. Ne itkee sisällä, ihan ku nauraa sisäisesti.
Ja herkät ihmiset (kuten minä) itkee usein pienistäkin asioista. Mä itse itkin pari tuntii sitten, ku en meinannu löytää puhelinta.
Tosi on, mä tarvitsin sitä kipeesti, enkä häpee yhtään.
Se kertoo ystävällisestä luonteesta, vaikka mä itse oon vahingonilonen, mut en kyl tykkää itse ainakaan yhtään aiheuttaa tahallani pahaa mieltä (ellei se oo ansainnu sitä *hähä*), tai nähä jonkun itkevän tai muuta.

Ihmiset on edellee vittumaisii ♥

catri.

ps. kaks ekaa kuvaa on mun ottamii. mitä tykkäätte XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti