Lukijat

perjantai 28. lokakuuta 2011

lopettaminen.

Vaikeaa. ;_;

Siis, mä nyt tarkotin mun lempibändii All Time Lowta. Jos joku tahtoo puhuu mun kaa siitä, en pysty lopettaa. Mä vaan puhun ja puhun ja puhun, kunnes en enää jaksa.
Käytännössä mä pystyn lopettaa mut silti.

Kaikki fanitus rupes alkaa biisistä, mihin päädyin sattumalta.
Se bisii oli I Feel Like Dancin', ja se vei jalat alta. Sitte aloin kuunnella parin pvä päästä muitakin niitten biisejä, ja sitten siitä lähti käyntii, et aloin googlettaa niiden kuvia, seurata niit twitterissä ja aloin tulostaa niiden kuvia.

Mä tahdon ne niin kovasti tänne Eurooppaan. Ruotsiin vaikka. Tai johonkin muuhun lähelle, nimittäin mä meen sinne keikalle, tuli mitä tuli.
Vihaan itteeni siitä, kuinka en tajunnu mennä vuonna 08 ankkarokkii, jolloin ne oli siellä.

Onko kenenkään mielestä mun postaukset ollu aikamoista angstausta? D:

  Ylhäällä mun tekemä playlist atl'n biiseistä (y)


Mutmut, perjantai-ilta. pian lauantai-aamu.

mulla ei oo kuvia nyt annettavaks, muutaku jalex -kuvia, eli ööh jos tääl on homofobistisija.
no aivan sama täs on kuitenki:
>:D

joo öä ei muuta, tylsä viikonloppu edessä.

-catri

2 kommenttia:

  1. NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
    JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
    Vain 3 minuuttia ja tulet
    hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
    kertoi,että hänen
    toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
    FUSKAA!!!
    Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
    Ota esille kynä ja paperia:
    Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
    valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
    ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

    Seuraavalla sivulla lisää :
    1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

    2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
    tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

    3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
    vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

    4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
    nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

    5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
    8, 9,10 ja 11viereen.

    6. Ja nyt, toivo jotain.

    Tulokset tulossa!

    Tässä avain tähän kaikkeen:

    1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
    henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

    2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
    rakastat.

    3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
    pidät kovasti mutta et
    oikein ota hänestä selvää

    4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

    5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
    erittäin hyvin.

    6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
    onnea.

    7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
    kanssa.

    8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

    9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
    ajatuksistasi.

    10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
    elämään.

    Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
    kuluessa siitä, kun
    olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
    lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
    Erittäin merkillistä,
    mutta se tuntuu
    toimivan!!!

    VastaaPoista
  2. ihana tää sun blogi, käy kurkkaamas ihmees mun blogii :)

    VastaaPoista