Lukijat

maanantai 19. syyskuuta 2011

Vedon häviäminen

Vedon häviäminen sattuu sormiin ja käsiin vaikka siinä ne voimistuukin.

Eli joo, me pidettiin koulus veto mun parhaan kamun kaa, etten pysty olla tänäpäivänä puhumatta Devon Bostickista. Noh, mä unohdin sen tos jossai vaihees ja mä tyhmä aloin puhuu sen seksikkyydest. Kamu vaa huus sillee "HA!!!11".
Jote, hävisin vedon ja mun piti kirjottaa mun irl päivyrii aukeaman verra Devon Bostick. Mut sitte annoin sille vitose siit hyväst et saisin kirjottaa vaa yhen sivun.
Mä rakastan Devonii, mut sen nimen kirjottamine yli sata kertaa ottaa kyl hermoo, uskokaa pois.

Tänään kans yks kamu kävi meil. Pelattiin yhtä Hunter -pelii jonkun vanhan Xboxin kanssa. joo siin on sillee et tapetaan karhuja ja pahkasikoja ja leijonii ja zeebroja ja puhveleita ja muita nättejä eläimiä. mä olin niin urhee etten pelannu vaa annoin kamun kiljua riemusta kun mustakarhu hyökkäs kimppuun. ja oikein 3deenä. ok ei ollu 3D vaan 2D. no melkein sama asia.

sitten viilsin itteeni.
jep, mut en tahallani. tiiättehän veitsen? joo kaikki tietää mikä veitsi on. noh, siin meidän veitses (niiku kaikissa?) on semmone musta pidike hommeli, noh mä fiksuna en koskenu siihe mustaa pidikkeeseen, vaan öö veitsestä. sitten jebb, tuli syvä viilto ja kuvia ette varmaankaan tahdo nähdä :DD keskarissa nyt komeilee laastari. ♥

joo ja kertokaas semmosii ihanii komedialeffoja, semmosii vähän niiku neropatin päiväkirjat, et vähän draamaa sais olla mut ei kauhuu.
no ok kertokaa lastenleffoja. :DD
ei animaatio. koska tahon fanittaa oikeannäköisii poikamiehii.
just näin.

>viiltäjäcatri.

2 kommenttia:

  1. Hei sul on ihana käsiala o.o mul on semmost sökeröö

    VastaaPoista
  2. jen>älävitti hei :( sul on ihanaa käsialaa, ja mul on.. noh, tommosta :D

    VastaaPoista