Lukijat

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

dollhouse.





järkevä otsikko.

joo kuten huomasitte, aloin taas leikkimään nukeilla :)

Eiku tää kuvaaminen on aika jännää, mä tykkään tästä. Koko maailma on mun käsissä ja on kaikkee mitä pystyis kuvaa, ja nii. oon ottanu kans aika järkeviiki kuvii.
mut yleensä otan kuvii mun karkkipaperiroskista ja kynttilöistä.

nono siis nuket on niin taitavii poseerajii.

oon alkanu tykkää ottaa niistä kuvii, saan ite päättä mitkä ilmeet ne tekee ja näi. paljon helpompii ku yrittäis ihmisii sillee kääntää ja vääntää.

mutsiis kiitti emmalle ohjeista nyt sain viimeinkin tän kameran jotenki toimii, sillä oon aina painanu kaks kertaa siitä kuvausjutusta että niiku tulee siihen näyttöön se kuva, ja sitten tulee joskus emmone punanen/vihree neliö joka estää kuvaamisen, mut nyt käytän sitä pikkuruutuu sillee et silmiin särkee :))

ja mä rakastuin mun taskutietokoneeseen, nyt jos meen siis sinne ranskaan uudeksvuodeks voin pelailla sitä lentokonees+automatkalla >:D

catri

btw mitäs tyksitte uudesta yläkuvasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti