Lukijat

maanantai 14. marraskuuta 2011

slyyyyyyyy y.


ulle tuli sellaan "yayay" ku näin sly cooper 4:n trailerin :)

oon nähny sen trailerin monta kuukautta sitten, mutta nyt tuli vaa semmonen wohoo fiilis.

Se oli mun ykköspeli ranskassa. Pelasin sitä kerran veljen kanssa päivän putkeen, niin koukuttava oli.

Mä en viitti nyyhkytarinaa kertoo miten se veljen kaa löydettiin.
Ette jaksa lukee pitkiä postauksia :(

Mutta, isänpäivä sujui ihan ookoosti, ja koulupäiväkin.
Meillä oli hissankoe, olin sillee :O ku kuulin mut sittenku luin kirjaa olin sillee -__- ja sittenku
palautin kokeen olin sillee :(

Huomenna ei varmaankaa oo mitää erityistä, jos on niin oon varmaanki taas sammakkoilmeellä sillee O___O' ku en erityisemmin kuuntele niitä aamunavauksia ja silleen.

catri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti