Lukijat

lauantai 24. syyskuuta 2011

Munkkilauantaii

Hahaa, mun iskä tulee sitte illalla tnä takas. Toivottavasti se on ostanu sieltä Saksasta jotakin mulle tai muuten syön kaikki munkit >:(

Joo, munkit. Mun mummi oli ostanut ison laatikollisen munkkeja. :D Ottaisin kuvan jos muistaisin missä se kamera on. Enkä jaksa sitä etsiä kun särkee edelleen sitä vatsaa, ja plus mulla on hirveä himo nähä Diary of a Wimpy Kid kolmonen tai lukee sitä neloskirjaa tai ne kaikki kirjat. AAAAAAAAAAA.

Ja samoin mä muistan vielä, kun mulla oli hirvee himo twilight -leffoja kohtaan. Mun teki mieli kokoajan kattoo niitä, ja mä jopa ihastuin Robert Pattinsoniin. Silleen waat kun luen mun hyvin vanhoja päiväkirjoja. =DDD
Joten nyt on siis tulos se Aamunkoi:n part 1. Kuka meinaa kattoo? Mä en, en viitti tuhlaa rahaa mut ois kiva kyl nähä se. Kaipa katon sen ku se tulee sille DVD:nä.
Mut entä jos taas alan hullaantuu Twilightii?
Aah. Mul on kuva joka piristää.

Joo, ton takia en enää viittiny kattoo New Moon:ia.



Mut hei, ei tässä sitten muuta, mummi lähti ja ootan kello yhteen yöllä että se ihku isi tulis. Jahuu, talo on yksin mun.

Nyt niitten munkkien kimppuun..

catri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti