Lukijat

torstai 22. syyskuuta 2011

Leffapäivä

moimoi, anteeks etten oo ollu koneella tnä mutta kun tulin koulusta, mun mummi ehotti leffailtaa ja niimpä selailtiin ilmasii leffoja. kun ei löytyny sopivaa nii tadaa, arvatkaas mitä mä ehotin.
en ainakaan diary of a wimpy kid:iä, ei, vaan semmosta romantiikkaleffaa.
*totaalinen repeäminen*
joo, dowk -leffa oli taas. :DDD mut ei ollu muuta katottavaa, hej! ja mummille kelpas ja seki ihastu siihen. jee.

huomenna meillä on coopperi koulus. o__o aaaaah, en jaksa ees juosta bussipysäkille. miten mä pystyn juosta coopperii?
tosin, mähän voin vaa juosta pari askelta ja se on siinä. sitten meen kaheks tunniks (on kaks tuntia liikkaa,) piiloon.
joo se on mun ihana suunnitelma.

mutustelin leffan aikana hyvin paljon popcornia. ja nyt vatsa on ihan mullinmallin. aaaaah. oisko mitään, millä saisin tän vatsavaivan pois? ei pillereitä, ne ei muhun tehoo.

jahei, kun koulu loppu ja ootin bussia bussijonossa, alko sataa kaatamalla. tietenkin se bussi tuli myöhäs, eikä mulla ollu sitä varjoo koska se kaveri "unohti" sen kotiin. nyt se kaveri saa tuta sen, et "unohdin" antaa takas sen kännykän.

kostonhimoinen catri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti