Lukijat

lauantai 17. syyskuuta 2011

Faija anna mun ajaa mökkitie..!11

 (pistän kuvii noista mun ongelmii liittyvii sittenku löydän sen jutskan millä liitä kameran koneeseen.)
juu otsikko on mikä on. mä en nyt vaa jaksa muokkaa sitä.

ensinnäkin, tahon lisää neropatin päiväkirja -kirjoja. mul on vaa niit kolme ja kaks on lainattu kirjastosta.

kaksi, mä tarviin lisää kirjoja, oon lukenu samat kirjat monta kertaa.

kolme, mun kitara on liian iso.

neljä, mul lojuu sale-kassi minkä sisällä on mun laukut mut en jaksa nostaa niitä pois kissanhiekkalaatikon päältä.

viisi, mä en löydä mun penaalia.

kuusi, mul on nälkä.

joo eli siinä on monta ongelmaa. suurin on se et oon vielki ihan rakastunu devoniin. :D ja sitte se etten jaksa kirjottaa ihan real -päivyriin.
koska ei oo mitää kirjotettavaa.

tänään oli se taksvärkki, menin urheilukentälle auttaa siellä että saisin kympin kasaan. sitten sain vitosen mutta tuhlasin sen sipsipusseihin.
hei, euron maksoi! :O oli ihan pakko tarttuu tilaisuuteen.

sitten normi tylsä lauantain, en jaksanut mennä minnekkään, kouvolaan olisin saannut, mutta olin liian laiska ja datasin koneella ja tein läksyt.
ok se vika oli valhe. en tehny.

:(

mut heii, kiitos jennalle joka anto ohjeet miten lataa ilmaseks leffoja koneelle. kohta on ladattu diary of a wimpy kid kakkonen. kiitus.
/siisjoo se on nyt ladannu. nyt on ykköne sekä kakkone koneella. rakastan sua.
tästä pääsee sen ihkuun blogiin.

mut hei, ei täs muuta. huomenna lisää päivityksii ;p
catri.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti