Lukijat

tiistai 13. joulukuuta 2011

padapada pam

suomalainen musa kusee ja pahasti.

just that u will know

mulle tuli sellane -_____- -fiilis ku kuulin et kaikil mun kavereilla on all time low'n juliste. yks kaveri ois antanu mut se juliste oliki sen serkul.

muthei, iskä on varmaa käynny kaupas ostaa joululahjat. Nimittäin se sano et se menee asioille nii kulu 2h ja tuli takas sitku kysyin "menitkö ostaa joululahjat" nii se teki ilkeen virnistyksen.
oon kolunnu tän talon ylös ja alas ja en löydä lahjoja, joten se varmaan poikkes serkkujen tai famon luona piilottamas ne.
tai sit se oikeesti vaa osti puhdistusainetta.

nytki äske se ojensi mulle lumilyhtyarvan, ja valitsin vihreen. en saannu pikapelivoittoo ja meen tarkistaa noi pääarvontanumerot nyt..
HITTO en voittanu mitää :DDDD
ei mut mä meen päivittäin kattoo ne, nii mul on viel mahollisuus voittaa ittelleni auton :O

catri

1 kommentti:

  1. Pakko kyllä sanoo, et oon samaa mieltä tosta suomalaisesta musiikista. Se on ihan syvältä. :DD

    VastaaPoista