Lukijat

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Nonparelli

Sellainen sana on olemas kuin nonparelli.

Se on sama kuin strösseli.

Köksässä oppii uutta.
Ihkulla digikameralla otettu rhodokselta.
No, jälleen omaottama surkea kuva. Siksi, koska mulla on maailman surkein digikamera. ;_,

Oon tutkinu nettiä (hähä) ja löytäny halpoja järjestelmäkameroita. Mä tahtoisin oikeasti harrastaa valokuvausta, ja joo digikameralla luonnistuu, mut tahon tarkkoja ja oikeasti hienoja kuvia.
Joten nii, järkkärikamera on mun joululahjatoivelistalla toisella sijalla.

Sain tänää tietää, et suomes on vasta ensviikolla Halloween. Tää on epäilyttävää, ku joku sanoo et se oli jo maanantaina ja niineespäin.

Joohei mä tässä lähen nyt öä hyvää keskiviikkoa ja niinedespäin.

catri

"All what girl really needs, is a hug."
- Alexander Gaskarth

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti